Megnövekedett kapacitással várják a kormányablakokban az ügyfeleket az Ügyfélkapu+ miatt

Érezhetően nőtt a kormányablakok ügyfélforgalma január első hetében, miután jövő szerdától már csak a Digitális Állampolgár mobilalkalmazással vagy Ügyfélkapu+-szal - kétfaktoros azonosítással - intézhetjük ügyeinket online az állami weboldalakon és alkalmazásokban, ezért megnövekedett kapacitással várják a kormányablakokban az ügyfeleket - közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium vasárnap.

A tárca az ügyintézés gyorsítása érdekében azt kéri az ügyfelektől, hogy már az ügyintézés előtt töltsék le telefonjukra a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást.

Aki az Ügyfélkapu+-t választja és már van ügyfélkapuja, nem szükséges a kormányablakba mennie, hiszen otthon pár perc alatt regisztrálhat a biztonságosabb azonosítási módra.

A kormányablakok ügyféladatai alapján sokan az utolsó pillanatokra hagyták a regisztrációt a Digitális Állampolgárság programba. Míg tavaly a legforgalmasabb...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.