„Meg szeretnénk mutatni, hogy az ember a bankját szeretheti is”
Az Erste Bank megújult marketing stratégiájának középpontjában a „szerethető bankolás” áll.
2023-tól modernebb a logó, színesebb és életszerűbb a képi világ, a szövegeket pedig a hétköznapi nyelvhez igazítja a bank, hogy ezzel is segítse az ügyfeleket. „Nem félünk eltérni a megszokottól. Meg szeretnénk mutatni, hogy az ember a bankját szeretheti is. Ehhez közelebb kell hoznunk a bankolást az emberekhez minden szempontból” – hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és PR területének vezetője. Kiemelte: ez az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd.
A tavaly elindult változást a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary egyszerűen csak Erste lesz, és modernizálták az Erste Csoport arculatát is: a megjelenést a monokróm logó és a nyolc új dizájnszín teszi a várakozások szerint frissebbé...