Marketingakciók, promóciók, nyereményjátékok adózása

A cégek a kuponok átadásával, a pontgyűjtő akciókkal, az ingyenes szolgáltatásokkal vagy kedvezményekkel, amelyekkel a fogyasztóikat igyekeznek motiválni, elkötelezettségüket erősíteni, sokszor komoly adókockázatoknak is kiteszik magukat – hívják fel a figyelmet az RSM Hungary adótanácsadói.

Marketingakciók, promóciók, nyereményjátékok és az adózás

Számos, fogyasztási cikkek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó vállalat, különösen az FMCG szektorban, indít marketingakciókat, promóciókat a vásárlások ösztönzésére. A cégek a kuponok átadásával, pontgyűjtő akciókkal, ingyenes szolgáltatásokkal, vagy kedvezményekkel, mellyel a fogyasztóikat igyekeznek motiválni, elkötelezettségüket erősíteni, sokszor komoly adókockázatoknak is kiteszik magukat, ha az akció nem felel meg adójogi szempontból a feltételeknek, például nem alkalmazhatók rájuk az adóalapcsökkentés szabályai – hívják fel a figyelmet...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.