Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence

Marketing területen erősített az IT-biztonság területén érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence csapata. Szemán Edina marketingmenedzserként felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért.

Szemán Edina a Nitrogénműveknél kezdte pályafutását, később egy mesterséges intelligenciával és fintech területtel foglalkozó startup cégnél dolgozott. Innen váltott 2023. márciusában a TheFence-hez, ahol a B2B marketing stratégia megtervezése és megvalósítása, valamint a márkaismertség növelése lesz a fő feladata.

„Az adatvezérelt marketingben hiszek, így a kampányoknál folyamatosan mérjük az eredményeket és ennek mentén változtatunk a stratégián. Alapvetően nagyon izgalmasnak tartom a kiberbiztonságot, mint témakört. Világossá vált, hogy a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az adatbiztonságra, kibervédelemre, hiszen egy-egy adatvédelmi incidens hatalmas...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.