Már 19 évesen elkezdenek befektetni a magyar fiatalok
Minden más generációnál hamarabb és nagyobb mértékben kezd befektetni a Z generáció: már 19 évesen elkezdik és a korábbi generációkhoz képest nagyobb arányban is fektetnek be 21 éves koruk előtt. Bár az egyszerűség és a kockázatvállalás fontos számukra, a felelős befektetéseket is keresik.
A Z generáció (1997 és 2012 között születettek) a digitális pénzügyi megoldásokat, például a kriptovalutákat és az online befektetési platformokat részesíti előnyben. Jellemző rájuk a gyors és egyszerűen elérhető eszközök iránti érdeklődés, valamint az, hogy a közösségi médiából és influencerektől szerzett információk jelentősen befolyásolják befektetési döntéseiket. A Z-ék átlagos koncentrációs ideje 8 másodperc és közel felük állandóan online, ezért minél egyszerűbb üzeneteket és érthető termékeket kell számukra kínálni.
digitális eszközök és technológiai preferenciák
A Z generáció tagjai a fintech...