Magyar Termék: az Unió Coop Zrt. a kétszázadik védjegyhasználó
A Magyar Termék védjegyeket használó cégek száma már elérte a kétszázat, a védjegyes termékeké pedig megközelítette az ötezret.
„Csak a közeljövő terveiben szerepeltek azok az eredmények, amelyeket már idén elért a Magyar Termék Nonprofit Kft.” – kommentálta a sikeres esztendőt Benedek Eszter ügyvezető. A védjegyhasználók száma átlépte a kétszázas álomhatárt. Ebben jelentős szerepet játszott a 2020 márciusában, a Covid-járvány kitörése után elindított és azóta is folyamatos akciókkal támogatott „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalom. Ugyanis olyan cégek is részt vehettek benne, amelyek nem tartoztak a védjegyeiket használók körébe, de az együttműködés kedvező tapasztalatainak hatására később csatlakoztak.
(Benedek Eszter korábban szintén részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában. A sorozat 111. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)
A #veddahazait rövid idő alatt országosan...