
Mire jó a Linkedin egy munkavállalónak és mi hozható ki vállalati oldalon? A világ legnagyobb szakmai közösségi oldalában nagy a potenciál. Sokan önéletrajzként vagy jelölt adatbázisként tekintenek rá, pedig tanulásban, személyes vagy vállalati márkaépítésben is nagy a szerepe.
A Linkedin világ legnagyobb szakmai közösségi oldala. Világszerte a felhasználók száma 2025 elején már átlépte az 1 milliárdot, Magyarországról 1,8 millióan vannak fent az oldalon. Ugyan sokat lépett előre az oldal, ám a Facebookkal összevetve kevesebb az aktív felhasználó, sokan még mindig szakmai önéletrajzként tekintenek rá.
Mi mindenre vethető be a Linkedin? Munkavállalóként használható álláskeresésre, szakmai kapcsolatépítésre, személyes márka építésére, tanulásra, véleményvezéri szerep kialakítására.
Vállalati oldalon pedig hatékony eszköz leheta toborzás, belső és külső kommunikációra, a vállalati imázs formálására,...