Lehet pénztárcabarát egy számlacsomag
Számos ügyfél fizet többet olyan szolgáltatásért, amelyet olcsóbban is elérhetne – állapítják meg a jegybank elemzői.
Az ügyfeleket a bankszámlaköltségek csökkentésében segíti az évente kézhez kapott díjkimutatás, amit idén január végéig megkapott minden ügyfél, és ami tartalmazza a bankszámlához kapcsolódó minden lényeges költséget részletes bontásban – olvasható az MNB friss közleményében. A kötelezően kiküldött díjkimutatás a netbankban legtöbbször a számlakivonatok, dokumentumok, kivonatok vagy a szerződések menüpont alatt találja meg az ügyfél. Amennyiben egyik helyen sem található, és levél sem érkezett erről, érdemes felkeresni a bank ügyfélszolgálatát.
Számos ügyfél fizet többet olyan szolgáltatásért, amelyet olcsóbban is elérhetne. Az MNB-hez érkezett adatok alapján az ügyfelek több mint negyede 6000 forintnál is többet fizetett a bankkártya szolgáltatásért, pedig a legtöbb banknál...