Legyen olcsó és gyors – ezt várjuk a csomagküldőktől
Az online vásárlók magasabb összeget hajlandóak fizetni a házhozszállításért, mint a csomagautomatába történő kézbesítésért.
A pénztárcájára jobban hallgat az online vásárló, mint az ismerőseire
Internetes vásárlásnál a szolgáltató által kínált ár a leginkább meghatározó, a vásárlók 42 százaléka helyezte a fontossági sorrend élére, összességében pedig tízből kilencen vélték lényegesnek ezt a szempontot. Az ár mellett a fizetési- (készpénzes vagy készpénzmentes) és átvételi (csomagautomata, házhozszállítás) lehetőségek állnak a szempontrendszer második és harmadik helyén. Sokak számára meghatározó a korábbi személyes tapasztalat, a várható szállítási idő és a csomag érkezésére kijelölt idősáv is. Az ismerősök ajánlása tízből hét embert befolyásol valamennyire, azonban ez a legtöbbeknek csak sokadlagos szempont.
Házhozszállításért magasabb összeget hajlandóak fizetni az emberek
A csomagküldő...