Lecserélik az e-mailt a Z-generációs munkavállalók

A valós idejű üzleti csevegőalkalmazások komoly konkurenciát jelenthetnek az e-mail számára, a Z-generáció például kifejezetten ódzkodik az online levélírogatástól.

Nem igazán népszerű az email a Z generációs munkavállalók körében. Ez arra késztetheti a cégeket, hogy a fiatalok által gyakrabban használt kommunikációs eszközök felé forduljanak - írja a New York Post

A világszerte mintegy 260 000 embert foglalkoztató Wipro informatikai cég vezérigazgatója szerint dolgozóik 10%-a havonta egyszer sem nyitja meg az e-mail fiókját. Thierry Delaporte azt állítja, ő a Z-generációhoz tartozó munkatársakkal a LinkedInen és az Instagramon kommunikál, "egyszerűen azért, mert így hatékonyabb".

A ReWorked 2022-es felmérése is hasonló következtetésekre jutott. Eszerint a megkérdezett 1000 informatikai vezető valamivel több mint fele a "valós idejű üzleti csevegőalkalmazásokat", például a Slacket és...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.