Lakásbiztosítás: április 2-án éjfélig tart a kampány
Átlagosan minden tizedik magyar család lakásbiztosítása korszerűbbé vált.
A rendkívüli időszak eddigi eredményei mind a biztosítói piac élénkítését, mind a penetráció növelését tekintve felülmúlták az előzetes várakozásokat. A biztosítók közti díj- és szolgáltatási verseny kiélezetté vált, a szereplők aktívak – a legtöbben kedvezményes ajánlatokkal is igyekeznek meggyőzni a fogyasztókat. Az általános szakmai vélekedés szerint a kampánnyal sikerült a háztartásokat is megmozgatni.
A kampányidőszakban jelentős mértékben nőtt a lakásbiztosítási penetráció, a biztosítóváltás nélküli és a biztosítóváltással egybekötött szerződés átdolgozások pedig egyformán gyakoriak voltak. A teljesen új szerződéseknek, valamint a biztosítóváltás nélküli és a biztosítóváltással egybekötött átdolgozásoknak köszönhetően közel 15 ezer milliárd forintnyi ingatlanvagyon kapott korszerű védelmet.
A kampányidőszak rámutatott,...