Krisán László: A pozitív trendekhez a fogyasztói bizalom erősödésére van szükség

Ahhoz, hogy pozitív trendekről tudjunk beszámolni, a fogyasztói bizalom erősödésére és az ellátási láncok helyreállására is szükség van – mondta el Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója a Trade magazinnak adott interjúban.

A kiskereskedelem helyzetéről, a szektort érő kihívásokról, és a negatív trendek megfordulásának feltételeiről kérdezte a Trade Magazin Krisán Lászlót, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége Kereskedelmi Tagozatának elnöke, a EuroCommerce Boardjának magyarországi képviselője Krisán László bemutatta a Széchenyi Kártya Program által nyújtott lehetőségeket és beszámolt a EuroCommerce-ben végzett lobbitevékenységről is.

„Rendkívül nagy nyomás nehezedett a társadalomra és az üzleti szférára”

A teljes kiskereskedelmi forgalom volumene több mint 5 százalékkal növekedett 2022-ben, de „eléggé kinyílt az olló az egyes termékkörök között:...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.