Kinek dolgozol valójában? – Így segít a CRM rendszerezni az ügyfélportfóliót
A fejben tárolt ügyfélkapcsolatok és a „nagyjából tudjuk” szemlélet a mikro- és kisvállalkozások természetes velejárója – de az érzés sajnos messze nem helyettesítheti a struktúrált információt. Lássuk, miért érdemes kilépnünk ebből a komfortzónából, és hogyan segíthet ebben a VOSZPort CRM rendszere – olvasható a VOSZPort blogbejegyzésében.
A fejben tárolt ügyfélkapcsolatok és a „nagyjából tudjuk” szemlélet a mikro- és kisvállalkozások természetes velejárója – de az érzés sajnos messze nem helyettesítheti a struktúrált információt. Lássuk, miért érdemes kilépnünk ebből a komfortzónából, és hogyan segíthet ebben a VOSZPort CRM rendszere – olvasható a VOSZPort blogbejegyzésében.
Miért fontos tudni, kinek dolgozunk valójában?
Az ügyfélportfólió pontos ismerete nem pusztán adminisztratív kérdés, hanem valós stratégiai előny. Amikor precízen látjuk, kikkel állunk kapcsolatban, és ezek a kapcsolatok...