Kétféle cég van: az egyiket már érte kibertámadás, a másikat pedig érni fogja

A magyar cégek tavaly 250 millió forintot fizettek ki digitális csalóknak, a kibertámadások utáni helyreállítási költség pedig meghaladta az 500 millió forintot. A most létrejött Kiberkoalíció célja a szemléleformálás és a kihívásokra adandó megfelelő válaszok kidolgozása.

Megalakult az állami és a gazdasági szereplők közötti együttműködést támogató Kiberkoalíció, amely nyílt szakmai fórumot teremt a legfőbb kiberbiztonsági kihívások megismerésére és az azokra adott válaszok kidolgozására - jelentette be Biró Marcell, a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) "Híd a kibertér biztonságáért" címmel rendezett szakmai konferenciáján.

[b5]A Kiberkoalíció létrehozásáról szóló megállapodást az állam részéről az SZTFH és a Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ) írta alá, az információs és kommunikációs technológiai (IKT) szektorból pedig a Vodafone, a 4iG Nyrt. és a Yettel Magyarország...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.