Képzéssel indul a beillesztés: onboarding az OTP Contact Centerben

Amikor az interjúk után valaki bekerül az OTP Contact Centerébe, vagyis telefonos ügyfélszolgálati központjába, még nem tudja, hogy mi lesz pontosan a feladata. Egy moduláris képzési folyamat során dől el, hogy az új belépőnek mely területhez lenne leginkább kedve, illetve melyre lenne a legalkalmasabb. Így már eleve a szervezetet átlátva, egy csomó plusz tudással felvértezve kezdhetik el tényleges munkájukat az új kollégák.

„Senkinek nem volt baja a hétfővel” – mesélte Mézesné Borbély Monika, aki 2020 júliusában lépett be az OTP Bank Contact Centerébe, egy komoly, mélyreható interjú után. Már ekkor úgy érezte, megtiszteltetés benne lenni a csapatban annak, aki elkezdheti a másfél hónapos képzést, amelynek során az OTP Bank ügyfélszolgálati munkatársává válhat. Ez a megközelítés azért is volt számára meglepetés, mert korábbi munkahelyein megszokta, hogy „belépsz, és onnantól végzed a munkád”....

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.