Kecsmár Zsuzsa: Mi készítjük az iparágunk legismertebb tanulmányát

Próbálom a fiatalokat inspirálni, hogyan lehet egy magyarországi kisvárosból, Kiskunfélegyházáról indulva egy tech cég társalapítója lenni, amelyik globális márkáknak szolgáltat. Felismertem, hogy beszélnem kell erről – mondta az Üzletemnek Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője.

Kecsmár Zsuzsa idén elnyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját – a rangos elismerést most először kapta magyar szakember. Az Antavo magyar startup cégből lett egy évtized alatt a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója, a BMW és a KFC hűségprogramját is ők fejlesztették ki. A londoni székhelyű vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök Magyarországon végzik munkájukat. Zsuzsa Szegeden él, három gyereke van – és egy ideje újrakezdte a balettet. Következzen az Üzletem 12...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.