Kasza Tamás: Az internetre költözött a márkaépítés
Az online vásárlással automatizált lett a rendszer, a korábbinál jóval kevesebb értékesítőre van szükség. Kasza Tamás értékesítési szakértő szerint 2022-ben sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítani a márkaépítésre.
Az értékesítési piac már a koronavírus-járvány előtt elkezdett megváltozni, a pandémia okozta válsághelyzet viszont a legtöbb vásárlót az online térbe terelte, ami még inkább felerősítette ezt a trendet.
Kasza Tamás értékesítési szakértő egy példával említve arról beszélt, hogy ugyanaz történt most ebben a szegmensben, mint az első kávéautomaták megjelenését követően Magyarországon.
„A legtöbben sokáig nem merték bedobni a pénzt, mert tartottak attól, hogy a gép nem ad kávét, esetleg elromlik, vagy rossz az ital minősége. Csakhogy eljött az a pont, amikor megszokták az emberek az újat. Idővel a kávéautomaták termékei is javultak, és teret hódítottak maguknak az egész világon....