Jelentős bővülést ért el az exportpiacon tavaly a Gyulahús
A tervezettet túllépve, 8,3 milliárd forintos árbevétellel zárt tavaly a Gyulahús Kft., amely csaknem 40 százalékos bővülést ért el az exportpiacokon az egy évvel korábbihoz képest.
Bár a pontos eredménykimutatás még nincs meg, a forgalom 2021-ben volumenben 6 százalékkal nőtt. A vártnál nagyobb árbevétel az arculatfrissítésnek és a csomagolásfejlesztésnek köszönhető, amelyet aktív marketingkommunikációval egészítettek ki – mondta Daka Zsolt ügyvezető igazgató.
Csaknem 90 termék kapott új köntöst; a dizájnfrissítéssel együtt korszerűsödött a csomagolástechnika is: a rúdáruknál a vákuumos helyett védőgázos megoldást alkalmaznak, ezzel is csökkentve a műanyag-kibocsátást. A fóliavastagságot is redukálták, a szeletelt tálcás termékeiknél pedig részben újrahasznosított anyagot használnak.
A növekedés az exportpiacok bővülésének is köszönhető: a brit piac mellett a cseh, a lengyel és a szlovák...