Impulzusvásárlásra ösztönözhetnek az árkedvezmények

A fogyasztók az adott termék megtalálásánál is fontosabbnak tartják a vásárlásra való ráhangolódást.

Vásárlás előtt sokan tájékozódnak, inspirációt gyűjtenek a neten, de a felmérésben résztvevők többsége így is többet költ személyes tárgyakra és elektronikai cikkekre az eredetileg tervezettnél online vásárlása során – mutatta ki a GWI globális fogyasztói magatartáskutatóval együttműködésben végzett, Lengyelországra, Romániára, Bulgáriára, Csehországra és Százalékországra kiterjedő kutatása.

Fontos a vásárlás előtti ráhangolódás

A kutatás megvizsgálta, mire is fordítjuk az online térben eltöltött időt. A TOP 10-es ranglista első helyezettje az információszerzés (76 százalék), második helyen a barátokkal, családdal való kapcsolattartás (71 százalék). Csupán nyolcadik a sorban az inspirációgyűjtés, és egészen meglepő, hogy csak a kilencedik a megvásárolni kívánt termékek megtalálása.

A fogyasztók...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.