Így szólítsd meg a Z generációs kékgalléros munkaerőt

Rövid, ütős, szórakoztató videós álláshirdetések és jó, ha olyanok fogalmazzák meg a hirdetés szövegét, akiknek szól. Hatalmas harc zajlik a figyelemért, és mivel szinte mindennek utána lehet menni, a hitelesség kulcskérdés a toborzásban. Számos kékgalléros munkakörben ma is hiány van, fiatalokból pláne, hogyan lehet elérni őket arról is szólt a recruiTECH BLUE toborzási konferencia.

Rövid, ütős, videós álláshirdetések és jó, ha olyanok fogalmazzák meg a hirdetés szövegét, akiknek szól. Hatalmas harc zajlik a figyelemért, és a hitelesség kulcskérdés a toborzásban.

Bár visszaesés figyelhető meg a meghirdetett üres pozíciók számában, a képzett kékgalléros munkaerőért még mindig verseny zajlik. Ugyanis a magyar munkaerőpiacra 40 ezerrel kevesebben lépnek be, mint ahányan kilépnek róla, éves szinten. Ez pedig komoly demográfiai problémát jelent. Jelentős az elvándorlás is,...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.