Így lehet ügyet intézni a NAV-nál a közigazgatási szünet alatt
A két ünnep között is lehet majd ügyet intézni az adóhatóságnál.
A közigazgatási szünet alatt is kezdeményezhető ügyintézés elektronikusan a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV). A NAV azt közölte szerdán az MTI-vel, hogy aki személyesen keresné fel a hivatalt, a két ünnep közt nyitvatartó ügyfélszolgálatokról a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálat-keresőben tájékozódhat. A vármegyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai, valamint a fővárosban a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálata december 27-én és 28-án 8.30 és 12.30 között fogadja az ügyfeleket, míg december 29-én zárva lesz - tették hozzá. A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon ugyancsak a már említett nyitvatartási időben hívható - írták.
Hogy mikor lesz a 2024-es közigazgatási szünet, arról itt írtunk.
MTI
...