Így készülnek a PR-iparág vezető szakértői a jövőre
Az ügyfelek 2024-ben ismét a fenntarthatóságot és a környezetvédelmet helyezik majd előtérbe.
A World PR Report iparági vezetők és igazgatók körében végzett globális felmérés, amelyet az ICCO minden évben megjelentet. A kutatás a növekedéssel, a beruházásokkal, a technológiával, az etikával, a mentális egészséggel, a sokszínűséggel, a mérési folyamatokkal, valamint a közösségi médiával kapcsolatos trendekről, gyakorlatokról nyújt betekintést, hét földrajzi régió szerinti bontásban.
A mesterséges intelligencia hatásával kapcsolatos véleményváltozást jól érzékelteti, hogy a válaszadókban átrendeződött a jövő három legfontosabb technológiájának rangsora: idén 86 százalékuk sorolta az MI-t a három legfontosabb technológia közé – 2022-ben ez az arány csak 40 százalék volt. Az adattudomány a második helyre szorult vissza (41 százalék). Emellett a megkérdezettek 45 százaléka sorolta az MI-eszközök...