Hogyan tehető emberségessé az üzlet?
Mi történik egy céggel, ha vezetőinek nem a profit maximalizálása az elsődleges célja? A Princeton és a Corvinus professzorainak szerkesztésében és a Springer Kiadó gondozásában jelent meg nemrégen a Humanities as a Resource and Inspiration for Humanizing Business című tanulmánykötet, amelynek szerzői különböző aspektusokból érvelnek egy emberközpontúbb üzleti működésmód mellett.
Mi történik egy céggel, ha vezetőinek nem a profit maximalizálása az elsődleges célja? A Resource and Inspiration for Humanizing Business című tanulmánykötet szerzői különböző aspektusokból érvelnek egy emberközpontúbb üzleti működésmód mellett.
Összeegyeztethetők-e humán értékek és az üzleti működés?
Amikor nagyjából tíz évvel ezelőtt Paul Polman, az Unilever akkori vezérigazgatója elhatározta, hogy jelentősen csökkenteni fogja a vállalat ökológiai lábnyomát, olyan működési modellt alakított...