Hogyan tájékoztatta hűséges fogyasztóit a DIGI? Vizsgálódik a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálja, hogy a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. a fogyasztók számára egyértelmű módon kommunikálta-e a 2023. január 1-től érvényes előfizetői-díjemeléssel, illetve a 2023 májusától alkalmazott díjkorrekcióval kapcsolatos feltételeket.
A DIGI 2023. január 1-től – az általános szerződési feltételek módosításával – előfizetői díjemelést vezetett be, 2023 májusától pedig díjkorrekciót alkalmazott.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz érkezett jelzések szerint 2022 novemberétől a cég a fogyasztók felé következetlen, ellentmondásos tájékoztatási gyakorlatot folytatott a díjemelés feltételeivel kapcsolatban. Ez alapján a GVH azt vélelmezi, hogy a távközlési cég kereskedelmi kommunikációja a fogyasztókban azt a benyomást kelthette, hogyha egy fogyasztó 2022. december 31-ig hűségszerződést kötött a távközlési céggel, akkor az előfizetési díjai a vállalt hűségidőszak alatt...