Három árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Hogyan vehetjük észre még a vásárlóink elvándorlása előtt, hogy új megoldásokra van szükség?
Zakrzewski Anita, a TOPdesk szolgáltatás-menedzsment platform marketing- és értékesítési vezetője szerint három területen érhetjük tetten a problémát, mielőtt túl késő lenne.
Hirtelen megnő a megkeresések száma
Ha az IT csapat túlterheltségre panaszkodik vagy lelassul, netán hirtelen a szokásosnál jelentősen több negatív ügyfélértékelés, kritikus visszajelzés érkezik, annak érdemes mielőbb feltárni az okát. Könnyen lehet, hogy az IT osztály nehezen tud lépést tartani az ügyfelek igényeivel. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a munkamódszerük eleve rossz volt: sokszor annak a jele, hogy az addigi metódus már nem alkalmas...