Györke Zoltán: Egyre fontosabb a tudatos stratégia és a marketing az e-kereskedelemben

Professzionális stratégiai tervezésre, a tervek következetes végrehajtására bíztatja az e-kereskedőket az Ecommerce Hungary Egyesület, a szakma legnagyobb hazai szervezete.

Az online piacon infláció alatti a forgalombővülés, a belföldi piac mérete stagnál, sőt, enyhén csökken, bár a rendelésszámok növekednek. Mindeközben nő az import, ráadásul a friss kutatásból az is látszik, hogy egyre több kategóriában jelennek meg külföldi webáruházak – derül ki a GKID legutóbbi felméréséből.

Az online kereskedelemben is elengedhetetlen a szisztematikus márkaépítés, a profi marketing, és amiről ma a legtöbb szó esik, a teljes ügyfélélmény fejlesztése. Sajnos ezek tekintetében a hazai cégek pár évvel le vannak maradva a környező országokból érkező versenytársaikhoz képest. A hosszú távon sikeres e-kereskedelemhez nem elegendőek a bárki által megvehető, automatizált megoldások: saját egyedi értékajánlatokra...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.