Folytatódik az online kereskedelem térhódítása?

Hatalmas átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem Magyarországon és a világban. A Covid okozta korlátozások miatt egyik napról a másikra megnőtt az igény az online vásárlásra. Erről is szó lesz május 11-én, a Magyar E-kereskedelem Napján.

„Szerencsések voltak azok a vállalkozások, amelyek korábban is nagy hangsúlyt fektettek e-kereskedelmi vonaluk fejlesztésére, számukra az átállás lényegesen egyszerűbb volt. Akik viszont mindeddig halogatták a bővítéseket, döntéshelyzetbe kerültek: vagy lehúzzák a rolót, vagy villámsebesen pótolják az elmaradást. Sajnálatosan sokan kerültek az első csoportba, főként olyanok, akik sem az anyagi, sem a humán erőforrás terén nem rendelkeztek annyi potenciállal, amennyi a kihívás megugrásához szükséges lett volna. Szép számmal voltak azonban olyanok is, akik rekordidő alatt képesek voltak akár 4-5 éves lemaradást behozni” – mutatott rá dr. Ormós Zoltán,...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.