Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni?
OTP, Magyar Telekom, Continental. Három nagyvállalat, ahol a felsővezetők is használják a Linkedint. Nemcsak passzívan, hanem posztolnak is. A múlt heti Connect konferencián a cégek képviselői mondták el, milyen potenciált látnak ebben, mi az előnye, ha egy felsővezető aktív és hogyan mérik az eredményeket.
A Linkedin az egyik legfontosabb üzleti médiummá nőtte ki magát az utóbbi évtizedben. Világszerte több mint 900 millió tagja van. 2024 elejéig Magyarországon 1,5 millióan iratkoztak fel rá, korosztályra a legnagyobb csoportot a 25-34 év közöttiek alkotják (51,5 százalék, 800 ezer felhasználó). Üzleti kapcsolatépítésben és ápolásban már-már megkerülhetetlen az oldal. Egy olyan tér, amelyben verseny van a figyelemért munkavállalók, márkák, cégek között.
A Linkedin használható toborzásra, belső és külső kommunikációra, a vállalati imázs formálására, employer brandingre. Vezetőként pedig...