Felmérés: Ennyit számít a pozitív hozzáállás az optimista értékesítési vezetőknél
Az eredmény a hozzáállással, a hozzáállás pedig a munka-magánélet egyensúlyával van összefüggésben a tréningcég szerint.
Az értékesítési vezetők pozitív hozzáállása a cég eredményiben is súlyos forintokban mérhető, mivel az optimista hozzáállás jelentősen növeli az üzletkötés eredményességét - közölte a Comline Budapest tréningcég az MTI-vel csütörtökön. A magyar tulajdonú társaság ezer, biztosítótársaságoknál dolgozó értékesítő bevonásával végzett felmérése azt mutatta ki, hogy az optimista beállítottságú üzletkötők a munkába állástól számított első két évükben 37 százalékkal több üzletet kötnek pesszimista munkatársaikhoz képest. Hosszú távon pedig közel 60 százalékkal nagyobb hatékonysággal dolgoztak.
Közölték: a munkaerőfelvételnél a munkatapasztalat, a képességek és tudásszint mellett a cégek egyre inkább vizsgálják a jelentkezők beállítottságát és sokszor ez kerül a fókuszba, mivel...