Ezzel az öt fő kihívással szembesülnek a nemzetközi szinten terjeszkedő régiós vállalatok
Ha egy vállalat jól bánik az ügyfelekkel, és elkötelezett marad az innovatív megoldások mellett, jó eséllyel boldogul az idegen környezetben.
A bukaresti csúcstalálkozót támogató iBanFirst nemzetközi pénzforgalmi szolgáltató cég a meglátásokat a vállalatok nemzetközi terjeszkedése során felmerülő 5 fő kihívásaként összegezte.
Negatív regionális márkaarculat: A régiót a megfizethetőbb árak miatt gyakran a magasabb kockázat és az alacsonyabb minőség megítélése jellemzi. A vállalatoknak azonban van lehetőségük lerombolni ezeket a tévhiteket, javítani a nemzetközi hírnevüket, és növelni a terjeszkedési lehetőségeiket, amennyiben a magasabb minőségű ajánlatokat részesítik előnyben.
A tőkéhez és finanszírozáshoz való hozzáférés: A likviditás kulcsfontosságú, a tőke kockázatos, továbbá a finanszírozás biztosítása kihívást jelenthet. Bár az angyalbefektetők, a kockázati tőke és a magántőkealapok...