Ezért szűnik meg a legtöbb magyar webshop egy éven belül

Jelenleg Magyarországon 10-ből csupán 3 webáruház éli meg az egy éves üzemelést. Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója azt elemzi, hogy miért bukik el sok hazai webshop, és hogyan lehetne ezt megelőzni.

Sok mindentől függ, hogy mitől lesz életképes egy webshop, hosszútávon azonban a siker egyik alapfeltétele a következetes marketing. A mesterséges intelligencia korában, az egyre komplexebb digitális eszközök és platformok megjelenése (és drágulása) az e-kereskedőktől adatalapú döntéshozatalt, a marketing szakemberektől pedig egyre komolyabb technikai tudást követel.

A Shoprenter 2022-es kutatása szerint a magyar webshop tulajdonosok a mai napig a keresőoptimalizálás (SEO), a Google hirdetés, és a social media szentháromságban hisznek, ráadásul a megkérdezettek több mint a fele (57 százalék) még mindig házon belül oldja meg a marketinget, ami a szakember szerint...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.