Ezek most a legfelkapottabb árucikkek a divatwebáruházakban
A magyarok 68 százaléka novemberben vagy december első hetében tervezte beszerezni az ajándékokat. A GLAMI divatkereső szakértői összehasonlították a 2020-as és 2021-es magyarországi keresési adatokat.
A GLAMI divatkereső adatai szerint a tavaly novemberben legnépszerűbb termékkategóriák iránt idén csökkent az érdeklődés.
2021-ben jelentős visszaesés volt tapasztalható a hálóruha (-28.24 százalék), a fürdőköpeny (-40 százalék), az ágynemű (-74.67 százalék), és a fitnesz ruházat (-97.92 százalék) kategóriákban is.
A tavalyi adatokat alapul véve idén novemberben viszont jelentősen nőtt a kereslet a dzsekikre és kabátokra (+79.51 százalék), tornacipőkre (+16.99 százalék), valamint jellemző, hogy a november folyamán a karácsonyi ajándékok helyett a fogyasztók inkább még az egyes drágább darabok akciós áron történő beszerzésére koncentráltak az olyan nagyobb árleszállítások során mint a Black...