Érzékenyítő képzést indított takarító munkatársainak a B+N Csoport
A társadalmi kampány célja, hogy a vállalat láthatóvá tegye a vállalat több mint 15 ezer munkatársának mindennapos munkáját.
A B+N Csoport országos szinten képzéssorozatot indított a kórházi takarító csoportvezetők és site managerek számára , amely a szakmai tudás mellett a szemléletformálást, az empátia és az emberi kapcsolódás erősítését is célul tűzte ki - írja a cég közleménye.
A program része a vállalat Vedd észre! című társadalmi érzékenyítő kampányának, amely a takarítók és karbantartók megbecsülését, társadalmi láthatóságuk növelését, valamint munkájuk presztízsének növelését célozza.
A Vedd észre! címmel elindított társadalmi kampány célja, hogy a B+N láthatóvá tegye a vállalat több mint 15 ezer munkatársának mindennapos munkáját, akik többek kórházakban, irodaházakban és közintézmények gondoskodnak a tisztaságról.
Az oktatás első, szeptemberi pilot csoportjában a szemléletformálás...
