Érzékenyítő képzést indított takarító munkatársainak a B+N Csoport

A társadalmi kampány célja, hogy a vállalat láthatóvá tegye a vállalat több mint 15 ezer munkatársának mindennapos munkáját.

A B+N Csoport országos szinten képzéssorozatot indított a kórházi takarító csoportvezetők és site managerek számára , amely a szakmai tudás mellett a szemléletformálást, az empátia és az emberi kapcsolódás erősítését is célul tűzte ki - írja a cég közleménye. 

A program része a vállalat Vedd észre! című társadalmi érzékenyítő kampányának, amely a takarítók és karbantartók megbecsülését, társadalmi láthatóságuk növelését, valamint munkájuk presztízsének növelését célozza.

A Vedd észre! címmel elindított társadalmi kampány célja, hogy a B+N láthatóvá tegye a vállalat több mint 15 ezer munkatársának mindennapos munkáját, akik többek kórházakban, irodaházakban és közintézmények gondoskodnak a tisztaságról.

Az oktatás első, szeptemberi pilot csoportjában a szemléletformálás...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.