Erre költik a legtöbbet a Z generációs dolgozók

A Z generáció 73%-a legalább kétszer edz hetente, ami jelentős növekedést jelent az előző évhez képest.

A Z generáció 44%-a a fitneszt tartja első vagy második kiadási prioritásának, ami jóval meghaladja az összes többi kategóriát. A fitneszre fordított kiadások évente 17%-kal növekednek, és a rendszeres edzőtermi látogatások száma is évről évre növekszik – írja a HR News.

A The Gym Group első Gen Z Fitness Pulse Report című jelentése szerint a Z generáció egyre több időt is pénzt fordít a fitneszre. A The Gym Group jelentése, amely több mint 2000, 16-28 éves válaszadó megkérdezésén alapul, rámutat, hogy a testmozgás népszerűsége továbbra is növekszik a Z generáció körében, amely a több mint 900 000 tagot számláló tagságuk körülbelül 40%-át teszi ki. Közel háromnegyedük (73%) állítja, hogy hetente legalább kétszer edz, ami 11 százalékpontos növekedést jelent 2024-hez képest.

A testmozgás...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.