
Elutasítások, bérszakadék, agyelszívás – ezzel küzd a reklámszakma
Az Ügynökségi Népszámlálás nevű felmérés eredményeit beszélték át a szakma képviselői a SKVOT első hazai offline eseményén, amely a reklámszakmáról igyekszik átfogó képet adni. Elhangzott többek között, hogy a szakmában dolgozók számára a legfőbb stresszforrást a válaszadók 56%-a szerint az ügyfelek jelentik, hogy a szövegírók 75%-a kitettebbnek tartja a saját szakmáját a kiégés szempontjából, hogy a nőknek fel kell tűrni az ingujjukat , és a home office is visszaszorulóban van.
Elutasítások, bérszakadék, agyelszívás, túlóra és az ügyfelek eltérő prioritásai - ezek a témák kerültek terítékre az Ügynökségi Népszámlálás nevű felmérés elemzésekor.
Az ügyfelekre vetül ki az a feszültség, amit sokszor a belső folyamatok, például a jó visszajelzések hiánya is okoz – erről beszélt Marosi Gergely, a Mito Creative kreatívigazgatója az eseményen. Így reagált arra, hogy az Ügynökségi...