Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát

A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen.

Nagy a zaj: nem könnyű kiemelkedni a cégeknek

Mint ahogy az alábbi kerekasztal-beszélgetésből kiderült, az employer branding világa zajosabb, mint valaha. Minden cég próbálja megtalálni a módját annak, hogy kiemelkedjen a tömegből, de ez egyáltalán nem könnyű feladat. A HR Fest eseményén három szakember, Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója és employer branding kommunikációs vezetője, Zoller Ágnes, az ExxonMobil Hungary public and government affairs managere, és Komáromi Zsófia, a Publicis Groupe Hungary chief talent officere megosztották saját tapasztalataikat és meglátásaikat az employer branding területéről.

Az employer...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.