Divatipar: testalkat alapján is ajánlatot generálnak a mesterséges intelligenciával

Az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően.

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.

Személyre szabott ajánlások

Az MI egyik legfontosabb felhasználási területe a divatcikk kereskedelem területén, hogy segítségével a webáruházak személyre szabott ajánlatokat tudnak generálni...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.