Digital Media Trends 2023: Online élmények a személyes kapcsolatok helyett?
A fejlett országokban a fogyasztók közel kétharmadának legalább egy, reklámokkal támogatott előfizetése lesz a közeljövőben – olvasható a Deloitte legfrissebb, Digital Media Trends kutatásában.
Az idei Digital Media Trends felmérés eredményei szerint a média- és szórakoztatóipart felforgató változásokat továbbra is a fiatalabb generációk kevert valósága vezérli. Az amerikai Y és Z generációsok majdnem fele azt állítja, hogy több időt tölt másokkal a közösségi médiában, mint a fizikai világban és 40 százalékuk vallja, hogy többet szocializálódik videójátékokkal, mint a fizikai világban.
A tévéműsoroknak és filmeknek megvannak a maguk immerzív tulajdonságai és közösségei, de ezek egyre inkább a közösségi média és a játékok mellett, sőt, azokon belül élnek. A videójátékok és az UGC (User Generated Content-felhasználók által generált tartalmak) az élmények és a tartalom sokféleségének keverékét...