Decemberben mindenki megőrül – Mit tehetünk egy „torzításmentes” karácsonyért?

Karácsony előtt különösen nehéz a legelőnyösebb fogyasztói döntéseket meghozni. Kiss Virág, a PwC szakértője néhány tipikus, az ünnepek alatt még inkább előtérbe kerülő döntési mechanizmuson keresztül mutatja be, hogy mit tehetünk egy „torzításmentesebb” karácsonyért.

Talán mindannyiunk számára ismerős a helyzet, amikor egy decemberi bevásárlókörúton az egyik kezünkben ajándékzacskók lógnak, a másikban a karácsonyi vacsora hozzávalói, de közben a könyvesboltba is be kéne még ugrani a céges karácsonyi húzásra szánt könyvutalványért. Ilyenkor csupán a plázarádióból hallatszó Last Christmas, illetve a franchise kávézókból jövő forrócsoki illata idéz elő valamiféle ünnepi hangulatot – írja friss cikkében Kiss Virág, a PwC szakértője.

Az ember nem egy kizárólag racionális, fejében folyamatosan hasznossági függvényeket optimalizáló lényként működik, hanem sokkal inkább hajlamos akár érzések, akár...

Tovább a teljes cikkhez az uzletem.hu oldalon.