Brandfizz: bevételben és létszámban is növekedésre számítanak a cégek
A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít 2023-ban – derül ki a Brandfizz felméréséből.
A Brandfizz employer branding ügynökség 13 iparág és 301 cég bevonásával készített országos felmérésének célja, hogy segítsen a vállalatoknak még jobb munkahellyé válni. Az elmúlt évek történései – a világjárvány, az ukrajnai háború, a gazdasági kihívások – a foglalkoztatói és a munkavállalói oldalt is erősen érintették érintik, a vállalatok 74 százalékának a meglévő munkaerők megtartása, 43 százalékának az onboarding és az elköteleződés erősítése, 61 százaléknak pedig a toborzás jelenti a legnagyobb kihívást.
Amíg a Covid-járvány előtt sok esetben a munkáltatói márkaépítésre szánt büdzsét is csökkentették a vállalatok, a világjárvány világosan és egyértelműen jelezte: a vállalatok munkaerőpiaci láthatóságára, a kulcsemberek...