BMW, Lego, Suzuki: toborzás és képzés az automatizálás árnyékában

Egy nap alatt munkaszerződés, raktár emberi kéz érintése nélkül és hegesztő robotok emberek helyett. Három multinacionális nagyvállalat HR igazgatója beszélt arról a kékgalléros toborzásról szóló recruiTECH BLUE konferencián, hogy mit hozott a cégüknél az automatizáció, hogyan szólítják meg és hogyan képzik át és tovább fizikai munkavállalóikat.

Egy nap alatt munkaszerződés, raktár emberi kéz érintése nélkül és hegesztő robotok emberek helyett. Újdonságok a kékgalléros toborzásban három nagy gyártó cégtől.

BMW: 3 év 60 000 jelentkező, 3000 belépő - akár 1 nap alatt munkaszerződés

Az erős márka persze segítség lehet a toborzásban, ugyanakkor egy termék által közvetített életérzés más, mint egy munkáltatói márkaüzenet - kezdte Szekeres Áron a BMW Csoport marketing és toborzási vezetője. Mint mondta, 2018-ban ugyan megtörtént a debreceni gyár alapításáról szóló bejelentés,...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.