Az ügyfél-elégedettségi felmérés szerint a Samsung nagyszerű - de az Apple jobb
Tavaly a Samsung és az Apple pontosan egyforma pontszámot ért el. Idén már nem.
Az Amerikai Ügyfélelégedettségi Index (ACSI) minden évben kiad egy jelentést, amely az Egyesült Államok legjobb okostelefonjairól alkotott véleményeket veszi körül. Tavaly azt láttuk, hogy az amerikaiak véleménye a Samsungról és az Apple-ről nagyjából megegyezett. Mindkét vállalat 80/100-as pontszámot kapott.
Az ACSI 2022-2023-as jelentése azonban másról árulkodik. Úgy tűnik, hogy az amerikai fogyasztók szerint az Apple valamivel jobban teljesít, mivel pontszáma 81/100-ra emelkedett. A Samsung sajnos nem tudott ugyanennyit javítani, így megrekedt a tavalyi pontszámánál. Ez azt jelenti, hogy hivatalosan a fogyasztók körében az Apple iránti elégedettség erősebb, mint a Samsungé, legalábbis az Egyesült Államokban.
Az eredményekhez az ACSI 15.881 véletlenszerűen kiválasztott vásárlót kérdezett meg, akiket 2022 áprilisa...