Az okosgyűrűk versenye: Oura, Circular és Ultrahuman új fejlesztései
Az okosgyűrűk piacán az Oura továbbra is vezet, de a Circular és az Ultrahuman új modellekkel próbálnak teret nyerni, eltérő stratégiákkal.
Az Oura továbbra is az okosgyűrűk piacának meghatározó szereplője, 49%-os piaci részesedésével szinte egyeduralkodónak számít. A márka nemcsak hardveres fejlesztéseivel, hanem kifinomult alkalmazásával is lenyűgözte a felhasználókat, amely még az előfizetéses modell iránti ellenérzéseket is enyhítette. Az Oura negyedik generációs gyűrűje újabb szintre emelte a termékcsaládot, miközben a versenytársak csak lassan közelítenek.
A Circular egy új megközelítéssel próbál betörni a piacra. Korábbi modelljeit sok kritika érte a műanyag borítás és a vezeték nélküli töltés hiánya miatt, de a legújabb változatban ezeket a hibákat kijavították. Az új gyűrű titánból készült, négyféle színben érhető el, és jelentősen pontosabb érzékelőkkel szerelték fel. Az USB-alapú...