Az értékesítők munkáját is segíti a ChatGPT
A hazai értékesítők közel 70 százaléka már legalább egyszer alkalmazta a ChatGPT-t munkája során, hogy időt nyerjen a mesterséges intelligencia segítségével.
Egy évet vert a ChatGPT az Instagramra és a TikTokra
A The Guardian és a Similarweb kutatásai alapján a ChatGPT iránti érdeklődés elképesztő mértékben nőtt az elmúlt időszakban. A világszerte havi 1.8 milliárd felhasználót számláló mesterséges intelligencia rendszer az első komoly mérföldkőnek számító egymilliós felhasználói számot 5 nap alatt érte el, ehhez az Instagramnak és a TikToknak körülbelül egy évre volt szüksége.
„Nem meglepő, hogy felhasználása igen széleskörű lehetőségeket rejt magában, többek között az értékesítői szakma is felfigyelt rá, mint lehetséges eszközre” – mondta Nagy Béla, a Comline Budapest tulajdonosa és vezető trénere.
Az értékesítésben már használják
Az értékesítői szakma is felfigyelt a ChatGPT által hordozott...