Az Apple új reklámja a bőr kiiktatását hirdeti, a FineWoven lesz a következő?
Az Apple FineWoven tokjai ócskák, már a vásárlás pillanatától, mondja a felhasználók nagy többsége.
Az Apple tavaly ősszel leállította a bőr tokok és bőr óraszíjak kínálatát a környezetvédelmi erőfeszítéseinek részeként. Az ötlet az, hogy a bőr az Apple méretéhez képest negatívan befolyásolja a bolygót. A hétvégi Föld napja előtt az Apple egy rövid klippel hirdeti a lépést. Tekintse meg, ahogy a bőr pórul jár az új „Goodbye Leather” videóban:
Nyilvánvalóan valami hiányzik a klipből. A FineWoven említése. Ez az Apple első kísérlete arra, hogy prémium alternatívát kínáljon a bőr helyett prémium telefontokok, pénztárcák és óraszíjak számára.
Nem titok, hogy a FineWoven esztétikailag erősen kifogásolható. A sajtó tudja, az ügyfelek tudják, az Amazon tudja, és úgy tűnik, hogy az Apple is tudja. Remélhetőleg legalábbis a gyártó is tisztában van ezzel.
— Stephen Robles...