Az adatvezérelt toborzásé a jövő: Mire figyelj recruiterként?

Mérj mindent a toborzási tölcsérben és annál jobb információt tudsz adni a menedzsmentnek és az üzletnek - hangzott el a recruiTECH konferencia egyik fókusztémájában - az adatvezérelt toborzásban - tartott előadásokon. Nézzük a toborzási csatornák hatékonyságát, a jelöltek lemorzsolódását, annak okait, az egy felvettre vetített toborzási költséget. Ha a HR releváns adatot szolgáltat a cégvezetésnek, akkor ott ül a döntéshozatal asztalánál. Civin Péter (Deutsche Telekom IT Solutions) és Majer Balázs (MP Solutions) beszélt az adatvezérelt recruitment elemeiről.

A Deutsche Telekom IT Solutionsnél folyamatos a toborzás, évente nagyjából ezer embert vesznek fel, és általában akár 200-400 nyitott pozíciójuk van egyszerre, ami pedig folyamatos recruitment kihívást jelent. 

„Akkor tudod megmozdítani az embereket, ha márkát építesz” - hangsúlyozta Civin Péter, a Deutsche Telekom IT Solutions Brand...

Tovább a teljes cikkhez a hrportal.hu oldalon.