Álláshirdetés
Milyen egy jó álláshirdetés? Vonzó, informatív, megszólítja a potenciális jelölteket. Nem túl hosszú, de nem is túl tömör. Célja, hogy felkeltse a jelöltek érdeklődését, és pályázásra sarkalljon. Íme, a főbb elemek és néhány kerülendő hiba.
Fontos a megfelelő hangnem megtalálása. Tükrözze a vállalati kultúrát. Például egy startup barátságosabb, kreatívabb nyelvet használhat, tegező formában, míg egy konzervatívabb multi nagyvállalat formálisabb hangnemet.
Szintén lényeges a terjedelem. Ha túl rövid, és kevés benne az információ, akkor félő, hogy nem azok jelentkeznek, akiket szeretnénk. Ha túl hosszú és például egy unalmas munkaköri leírás szerepel benne, akkor pedig elriasztunk sokakat a pályázástól.
Főbb rovatok
Kell egy figyelemfelkeltő cím. Legyen ott a pozíció megnevezése. Kerüljük a nem egyértelmű pozícióneveket.
A vállalat bemutatkozása
Rövid leírás a cégről, annak küldetéséről,...