AI és Nokia 3210: nem hagyható ki a személyes jelenlét a toborzásból
A digitalizáció és az AI (mesterséges intelligencia) forradalom ellenére a kontakt-alapú, sokszor személyes jelenléten alapuló toborzás szerepe továbbra is megmarad, egyes régiókban és célcsoportokban tovább erősödik – állítja Gáspár Gergely, a Work Force HR szolgáltató értékesítési és marketing igazgatója. Mi áll ennek a hátterében? Erről szól a HR szakember írása.
Legyen szó akár vezető HR-konferenciákról, akár specifikus vagy lokális szakmai rendezvényekről, a HR technológia - a digitalizációtól az AI alkalmazásáig - és a hazai munkaerő-tartalék kérdéskörei mindenhol napirendre kerülnek. A piaci trendeket követve persze egyértelműen kiemelt szakterületekről beszélünk: a technológiai innovációk minden kétséget kizáróan egyre komolyabb szerephez jutnak a HR területén is, a gazdaságban várható – és a különböző konjunktúra-indexekben már előrejelzett – felfutás pedig újra reflektorfénybe helyezi...