Adótanácsadók véleményét kérte ki a NAV
A NAV újfajta digitális szolgáltatásai és az ellenőrzések változásai szerepeltek a középpontban az Adókerekasztal első ülésén, amelyet azért szervezett az adóhivatal, hogy a legnagyobb adótanácsadók visszajelzései segítségére legyenek szolgáltatásainak fejlesztésében, ügyfélbarát elemeinek erősítésében - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint az Adókerekasztalt, amelyre a legnagyobb ügyfélkörrel és tapasztalattal bíró adótanácsadó, könyvelő cégek, illetve szervezetek képviselőit hívták meg, a jövőben negyedéves rendszerességgel tartják majd.
A kezdeményezés célja, hogy a NAV az adószakmával közösen és együttműködve segítse a tisztességes adózókat, fejlesztéseivel a leghatékonyabban járuljon hozzá a vállalkozások versenyképességének növeléséhez, és mindent megtegyen az adóelkerülők legális útra tereléséért - írták.
Tájékoztatásuk szerint az egyik,...