A zérótoleranciáról is szó lesz a Borkonferencián
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A Borkonferencia már elérhető programját böngészve úgy tűnik, valóban húsbavágó és igen aktuális témákat feszegetnek majd a tavaszi eseményen.
[kep2:151030]
Íme néhány általunk is fontosnak tartott példa.
A legtöbb szakmabelit vélhetően az éppen készülő nemzeti bormarketing stratégia érdekli leginkább, amelyről rögtön a konferencia elején kaphatunk majd tájékoztatást. RÓKUSFALVY PÁL, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszél majd az ekkor már ismerhető részletekről.
[kep2:151031]
KAMOCSAY ÁKOSNAK és KISS GÁBORNAK köszönhetően közelebbről is megismerkedhetünk...