A zérótoleranciáról is szó lesz a Borkonferencián

Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.

Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.

A Borkonferencia már elérhető programját böngészve úgy tűnik, valóban húsbavágó és igen aktuális témákat feszegetnek majd a tavaszi eseményen. 

[kep2:151030]

Íme néhány általunk is fontosnak tartott példa.

A legtöbb szakmabelit vélhetően az éppen készülő nemzeti bormarketing stratégia érdekli leginkább, amelyről rögtön a konferencia elején kaphatunk majd tájékoztatást.  RÓKUSFALVY PÁL, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszél majd az ekkor már ismerhető részletekről.

[kep2:151031]

KAMOCSAY ÁKOSNAK és KISS GÁBORNAK köszönhetően közelebbről is megismerkedhetünk...

Tovább a teljes cikkhez a gusto.hu oldalon.